براساس آمار بیش از 70 درصد از کاربران پنل‌های پیامکی، تمایل دارند که به‌همراه پیامک‌های تبلیغاتیشان لینک ارسال کنند. این موضوع با رشد استفاده از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی رابطه مستقیمی دارد؛ بنابراین ارسال لینک اینستاگرام در پیامک و لینک سایت، باعث دیده‌شدن بیشتر کسب‌وکار شما خواهد شد. همچنین این موضوع به رشد رتبه سایت در گوگل هم کمک می‌کند. در این مقاله شما را با نحوه ارسال لینک از طریق پیامک و مزایایی که برای کسب‌وکار شما دارد، آشنا خواهیم کرد. اگر به‌دنبال راهی برای بالا بردن بازدید سایت و صفحه‌های شبکه‌های اجتماعیتان هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تجربه نرخ تبدیل و فروش بیشتر با ارسال لینک از طریق پیامک

یکی از مهم‌ترین کاربردهای پیامک لینک‌دار، کمک به افزایش فروش است. اگر این لینک‌ها مخاطبان را به صفحه فروش محصولات شما هدایت کند، نرخ تبدیل بهبود می‌یابد. منظور از بهبود نرخ تبدیل، یعنی مشتریان مطابق میل و هدف شما عمل خواهند کرد. هدف هر کسب‌وکاری نیز از تبلیغات فروش بیشتر و عرضه محصولات و خدمات به مشتریان است. در پیامک‌های لینک‌دار می‌توانید آدرس شبکه‌های اجتماعی خود مثل اینستاگرام، لینکدین و تلگرام را برای مخاطبان ارسال کنید یا لینک ویدیویی که در آپارات آپلود کرده‌اید را در آن قرار دهید. یکی از قابلیت‌های مهم پنل اس ام اس امکان ارسال پیامک لینک‌دار است. با تهیه پنل اس ام اس، ارسال لینک از طریق پیامک را به‌راحتی انجام دهید.

با ارسال پیامک لینک‌دار سریع‌تر اطلاع‌رسانی کنید

مشتریان ممکن است به منظور خرید یک کالا یا خدمات به‌خصوص نسبت به دریافت اس ام اس تبلیغاتی ثبت نام کنند. به‌این‌ترتیب بعد از موجود شدن محصول یا خدمت مورد‌نظر، این امکان را دارید که با ارسال پیامک لینک‌دار در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را در جریان بگذارید. همچنین با استفاده از لینک می‌توانید آن‌ها را به استفاده از خدمات یا خرید محصولات دیگری که دارید، تشویق کنید.

به‌عنوان مثال فرض کنید که شما یک مرکز زیبایی دارید و مشتری‌ای با دریافت اس ام اس تخفیف از خدمات حذف موهای زائد با لیزر استفاده کرده‌ است. با ارسال لینک رزرو نوبت افراد برای مراجعه مجدد و استفاده از خدمات شما تشویق می‌شوند. با استفاده از پنل اس ام اس رایگان می‌توانید پیامک لینک‌دار خود را به‌صورت انبوه و با عبور از بلک لیست مخابراتی برای مخاطبانتان ارسال کنید.

از طریق ارسال لینک با پیامک با مشتریان روابط دوستانه ایجاد کنید

رابطه دو طرفه میان کسب‌وکارها و مشتریان، باعث می‌شود که مشتریانی وفادار و همیشگی داشته باشید. با ارسال پیامک لینک‌دار می‌توانید به تقویت یک رابطه خوب و مداوم با مشتریانتان کمک کنید. به‌این‌ترتیب احتمال اینکه مخاطبین جدید به مشتریان دائمی تبدیل شوند، بالا می‌رود. به‌عنوان مثال فرض کنید که شما یک شرکت خدمات آسانسور دارید. یکی از نیروهای خدماتی شما برای تعمیر آسانسور به مجتمعی می‌رود. شما می‌توانید برای اطلاع از رضایت مشتریان از خدمات دریافتی، از طریق پیامک لینک‌دار، فرم نظرسنجی ارسال کنید؛ سپس با‌توجه‌به نظرات و نیازهای مشتریان به آن‌ها پیشنهادهای مرتبط همچون بهره‌مندی از تخفیف برای مراجعه بعدی بدهید.

همچنین آسانسورها جزو تجهیزاتی هستند که به سرویس دوره‌ای نیاز دارند. با ارسال لینک از طریق پیامک انبوه می‌توانید برای مشتریان خود برنامه‌ریزی کنید تا از زمان دقیق برای دوره بعدی سرویس آسانسور مطلع شوند. این قبیل کارها باعث خواهد شد که در ذهن مشتری ماندگار شوید.

آموزش نحوه ارسال لینک سایت و شبکه‌های اجتماعی در پیامک

لینک آدرس سایت را باید طبق الگوی https://sitename.com در متن پیامک قرار دهید. در قسمت sitename باید نام سایت خود را وارد کنید. در خصوص ارسال لینک شبکه‌‌های اجتماعی از طریق پیامک باید اول آدرس پلتفرم مورد نظرتان را وارد کنید. مثلا اگر قصد دارید لینک صفحه اینستاگرامتان در متن پیامک آورده شود باید لینک را به صورت https://instagram.com/nickname بنویسید.

نکته: برای ارسال صحیح آدرس صفحه اینستای کسب‌وکارتان، به‌جای عبارت nickname بعد از آدرس اصلی سایت اینستاگرام، نام پیج خود را وارد کنید.

برای ارسال آدرس کانال تلگرام هم از عبارت https://t.me/nickname استفاده می‌شود. برای ارسال لینک واتساپ می‌توانید آدرس wa.me/98 را به‌کار ببرید. بعد از عدد 98 که کد ایران است، شماره موبایل کسب‌وکارتان را بدون نوشتن (0) وارد کنید.

 

 



Mittwoch, Februar 8, 2023

« Zurück